h1

Életjel

március 25, 2014

2014 van, a legutóbbi bejegyzés óta egy kiadó, az Ad Astra szerkesztője lettem, majd kénytelen voltam távozni, átírtam az Ólomerdőt, befejeztem a közvetlen folytatását és jelenleg a 3. Ólomerdő-történeten dolgozom. Jártam a World Fantasy Conon, száznál több SF könyvet olvastam el, költöztem, interjúkat adtam, cikkeket írtam, fordítottam, új kiadóba kerültem és bábáskodtam két remek magyar SF-regény születésénél.
Olyan sok idő telt el, hogy lehetetlen lenne most mindenről beszámolni, így egyelőre csak egy áramütésre futja, amivel életre keltem ismét a blogot, aztán a többiről apránként beszámolok.

Vélemény, hozzászólás?

