h1

Város két fül között e-könyv

október 18, 2010

Örömmel jelentem, hogy az E-könyv olvasók bloggazdája, Dworkyll segítségével elkészült a Város két fül között e-könyv változata, és több formátumban le is tölthető.

Korábban már írtam az ingyenes e-könyvekről, és becsületkasszát is felállítottam, de hadd mondjak most is pár szót róluk. Amikor az olvasó kinyit egy könyvet, szerződés jön létre közte és az író között: az író azt ígéri, hogy az olvasó tartalmasan fogja eltölteni az olvasásra szánt órákat, az olvasó pedig azt, hogy ha tetszik neki a könyv, meghálálja – beszél róla a barátainak, blogismertetőt ír, megveszi magának vagy másnak, vagy egyszerűen csak jólesően őrzi szíve mélyén a történetet és szereplőit. Amíg a könyvet nem nyitja ki, nem lehet tudni, bármelyikük képes lesz-e betartani az ígéretet, bár az író a maga részéről törekszik arra, hogy jót írjon, az olvasó pedig, hogy nyitottan álljon hozzá olvasmányaihoz.

Én szeretem a könyvtárakat, ahol elkötelezettség nélkül lehet keresni azokat az írókat, akikkel jó szerződésre lépni; és szeretem a könyvesboltot is, ahol van lehetőség belekóstolni egy könyvbe. Úgy gondolom, a szabadon letölthető e-könyv kiválóan alkalmas arra, hogy ismerkedni lehessen egy történettel és egy íróval; azt pedig, hogy végigolvassa-e az ember, senki nem fogja számon kérni.

Lesz, akinek nem tetszik majd a regény. Lesz, akinek igen. Lesz olyan, aki e-könyvként olvassa ki, és lesz, aki aztán megveszi a papírváltozatot is. Lesz, aki megkeres engem, hogy visszajelzést adjon, és lesz, aki megtartja magának a véleményét.

De egy biztos: sokkal több emberhez jut el az írásom, mint ha kizárólag egy kiadási rendszerhez ragaszkodnék, és végtére is ez az írás lényege: kapcsolatot találni az olvasókkal. A legfontosabb, hogy találkozzunk egy történeten keresztül: te meg én.

4 hozzászólás

  1. SeSam (sesam.hu) osztotta ezt meg Readerben. Beleolvastam az e-könyvbe, az első mondatban szerepelt Salgóbánya. Ez után már nem tudom nem elolvasni az egészet.


  2. Salgóbánya az első kiadásban szereplő négy novella egyikében volt (a pdf-ben benne vannak azok is), de azért remélem, a regény Salgóbánya nélkül is tetszeni fog. 🙂


  3. Kedves Csilla!

    Most kezdtem el olvasni a könyvet és már most tudom, hogy rohanni fogok érte a boltba, (én e-könyvként olvasom most). Köszönöm ezt az élményt, és azt is, hogy e formátumban megtaláltam a könyvet, mert így biztos megveszem, és vele együtt majd az Ólomerdőt is.


  4. @Katamanó: Én köszönöm a visszajelzést, és remélem, hogy az Ólomerdőben is örömödet fogod lelni! 🙂



Vélemény, hozzászólás?

