h1

2009

január 1, 2010

Ami a Halott sárkányt illeti, az év végi mérlegem a következőképpen alakult:

  • megírva: 103K, két nekifutásra
  • kidobva: 83K, de a maradék 20K is hamarosan repül, úgy látom

Vagyis visszatértem a kezdőpontra, majdnem ugyanott vagyok, ahonnét kiindultam, azt leszámítva, hogy sokkal világosabb, minek és kinek a történetét akarom elmondani, hogyan és mi az egésznek a magva. Hosszú út azért, hogy megint elindulhassak.

Közben persze haladtam mással; a Spét munkacímen futó színházas regényem szépen halad és már 126K-nál tart, és idén megjelent egy novelláskötetem és pár mininovellám az Északi Szövetségben.

2010-ben szeretnék haladni a Spéttel, újra nekifutni a Halott sárkánynak, befejezni néhány novellát és… és egyelőre csak tépelődöm azon, mekkorát merjek álmodni, jelentkezzek-e Nalo Hopkinson kurzusára.

Így állok most.

2 hozzászólás

  1. És most? 🙂


  2. Speciel az Ólomerdő 2-vel nem haladtam, de a Spét (lassan) zakatol célja felé…



Vélemény, hozzászólás?

