h1

Új fejléc

szeptember 3, 2009

Az új fejléc Csigás Gábor munkája, akivel több mint egy évig dolgoztam együtt a Delta Visionnél – neki köszönhető többek között a Beagle, a McCaffrey, a Moorcock és  A képzelet mesterei sorozat terve (ami szerintem az egyik legszebb és legizgalmasabb sorozat a maga nemében), valamint az, hogy beleszerettem a betűk küllemébe is, nemcsak a közvetített tartalmukba.

Hihetetlen, hogy a munkája mellett mindig van ideje valami kis tipográfiai feladaton bütykölni, alternatív borítókat tervezni, szezononként átöltöztetni az Endlesst.

Köszönöm neki a fejlécet, ti pedig nézzétek meg a galériáját!

Reklámok

One comment

  1. Démoni! 😀 Ezek után majd így merlek kritizálni…
    Apropó, kinyomtattam a 16. oldalnyi kukába dobott részt, ma jól el is olvasom… eddig csak a villamoson tettem, és csak annyit tudok mondani, hogy tetszik, ahogy a temetői jelenet meg vagyon írva… az ilyeneket nem nehéz giccsesre írni, ez pediglen egészen visszafogott. A szöveg gördülékeny… sündörgök is vissza olvasni! 😀



Vélemény, hozzászólás?

