h1

Második határidő

június 13, 2009

Eltelt egy hónap, hétfőn ismét letelik egy határidő. Vajon hősnőnk ezúttal is megírja az e hónapra eső 30K-t? Vagy ezúttal elbukik?

A legutóbb a regény 32K-nál állt, jelenleg a számláló 47K-t mutat, két fejezetet befejeztem. 8K-t írtam máshova (egy megélhetési novellát kezdtem el, valamint lefújtam a port a regényről, amit az Ólomerdő után kezdtem el, de fél év után félretettem, mondván túl nehéz a téma nekem) , ami elvileg szintén beszámít, tehát potom 7K-t kell megírnom hétfő éjfélig, különben fizethetem a piát Viktornak.

Ezúttal nem tűnik olyan elképzelhetetlennek, hogy teljesítem a kvótát. Éppen ezért most nincs fogadás és játék, talán legközelebb.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

