h1

Ütemterv

április 28, 2009

Az Ólomerdő 2-nél a következő ütemtervet kéne tartanom:

  • április 30. szinopszis leadása (mivel pocsék szinopszisíró vagyok, ez az első tíz jelenet tervét jelenti)
  • december 31-ig megírni 200K*-t, ami havi nettó** 25K-t jelent, figyelembe véve, hogy 1) érvényben van egy megállapodás Juhász Viktor és köztem, melynek értelmében havi bruttó 30K-t meg kell írnom, 2) írnom kéne néhány novellát és egyéb szösszenetet is, lehetőleg még júniusig
  • jövőre tartani a nettó 30K-s havi adagot, amíg a könyv végére érek

Haladásomat itt az oldalon lehet majd nyomon lehet követni (jelenleg a számláló nullán áll, mivel kidobtam, amit eddig írtam).

* K-ban számolok, így szoktam meg; egy K ezer leütést jelent.

** Ami megmarad az átírások, kihúzások után.

Reklámok

2 hozzászólás

  1. Ahogy téged ismerlek, simán fog menni :). És én szurkolok!


  2. T.A. to the task! 😀
    Elvileg tartható…



Vélemény, hozzászólás?

