h1

Mi után hét évvel?

április 27, 2009

2007-ben megjelent az Ólomerdő, egy regény a tündérekről, a nehéz ígéretekről és a felnőtté válásról. Amikor elkezdtem írni, úgy terveztem, a történet véget ér az utolsó lapon. Tévedtem. Emese, Rabonbán és a többiek nem szűntek meg létezni, miután otthagytam őket Héterdőben, és megoldatlanul lebegett egy bizonyos ígéret is.

Rabonbán hét évet adott Emesének. Nekem hét évem van elmondani, mi történt hét évvel később. Kettő már eltelt – ideje munkához látni. Ez a blog ezt a munkát követi végig.

Az Ólomerdőről

Reklámok

4 hozzászólás

  1. szia, Csilla!

    nagyon örülök, hogy folytatódik az Ólomerdő, nagyon szerettem azt a könyvet.
    de ugye nem kell még 5 évet várni rá? mondd, hogy nem, lécci.:)


  2. Nem, az ütemterv szerint két éven belül befejezem. Remélem, tudom tartani (bár egyelőre a kihúzás jobban megy, mint a hozzáírás) 🙂


  3. Én még kihúzni tanulok, szóval irigyellek ezen képességért. =) Kíváncsian várom a végeredményt, és engedd meg, hogy jó munkát és – személyes tapasztalataim alapján – kellemes szórakozást kívánjak! 😉


  4. Köszönöm! 🙂
    Kihúzni könnyebb, csak egy kijelölés-delete, bár nehéz átlépni a lelki határt és megszabadulni attól, ami esetleg még jól is van megírva, csak hát… nem ez a történet.



Vélemény, hozzászólás?

